אושר שמואלי

אושר שמואלי

ב' סוגי הרפואה ו-ד' הרוצחים הגדולים בעולם | איך להאריך חיים | איך להיות בריא | איך לפתור מחלות

מאמר שני סוגי הרפואה ו-ד' הרוצחים הגדולים בעולם (יכול להציל לך ולמשפחתך את החיים!)
 
צריך לדעת שיש שני מזלות שמתייחסים לרפואה לפי האסטרולוגיה.
האחד מהם נקרא בתולה והשני עקרב.
 
וצריך לדעת שבתולה זה כנגד בית 6 וזה בית ומזל שעוסקים בדברים שגרתיים שצריך לעשות כל בצורה חזרתית כדי לשמור על בריאות, סדר בבית וכו' כמו לדוגמא:
לסדר את הבית מהבלאגן, לשטוף כלים, לעשות אימונים, לאכול בריא וכו'.
מילות המפתח פה זה דברים שגרתיים, שצריך לעשות אותם בצורה חזרתית.
המזל השני שעוסק ברפואה לפי האסטרולוגיה זה מזל עקרב.
עקרב זה כנגד בית 8 וכאן מדובר על מצבי קיצון.
 
הכוונה מצב של התקף לב, תאונת דרכים, נפילה מגובה, שב"ץ וכיוצא בזה דברים קיצוניים ומצבי חירום.
עקרב הוא שולט על סמי מרפא, ניתוחים, קרינה מייננת (CT, רנטגן, אולי גם MRI) וחי סונים.
וצריך לדעת שלעולם אסור לערבב בין מזלות או בין בתים או בין הגלגלים של הכוכבים (המסלול שהכוכב רץ עליו) או בין תפקידים של מלאכים וכו'.
ככתוב "עושה שלום במרומיו" – שלום פירושו היררכיה ברורה וסדר ברור של תפקידים, כאשר כל חלק בהיררכיה עושה את הדבר שהוא הכי טוב בו והוא אוהב את המקום שלו בהיררכיה!
 
ולכן צריך לדעת שאדם שיבוא לערבב מצבי שגרה ששייכים למזל בתולה כמו צינון, הקאה, נזלת, ליחה, חום וכן הלאה על זו הדרך עם מזל עקרב שזה כאמור תאונות מצבי קיצון מסכני חיים וכו' –
הוא ודאי יעשה לעצמו נזק בגופו מנזק קטן וזמני ועד מוות.
כלומר אדם שמרגיש חום נזלת הקאות וכו' שזה דבר שגרתי שהוא נמצא תחת בתולה או שיש מחלות כרוניות כמו לחץ דם, סוכרת סוג 2 וכו' וילך עם זה לרופא של קופת חולים או בתי החולים שזה שם הכל תחת מזל עקרב (דקליפות במקרה הזה) אז הוא ודאי יעשה לעצמו נזק באם הוא יבחר להשתמש במה שאמרו לו אותם האנשים שיושבים שם שהם רובם כסילים ועמי ארצות גמורים שכל הדעת שלהם מעוותת מן הקצה אל הקצה והם רחוקים כרחוק שמים מן הארץ מהאמת.
וצריך לדעת שכאשר אדם הולך לאותם המקומות שהזכרתי הם יציעו לו ברוב המוחלט של המקרים להשתמש באחד מתוך 4 הרוצחים הגדולים בעולם, שהם כולם בשימוש של "הרפואה המערבית" שזה כאמור הרוב המוחלט של הדברים נמצא בשליטת מלאך המוות כלומר תחת "עקרב דקליפות" רחמנא לצלן.
 
ומהם אותם הרוצחים?
1. חי סונים
2. ניתוחים
3. תרופות
4. קרינה מייננת – כגון CT, רנטגן, PET
 
וכיצד הם נשלטים תחת עקרב:
1. חי סונים – כמו שהנחש מזריק שן חלולה לקורבן ושם לו ארס ככה גם החיסון מעוצב באותה צורה כאשר הברזל שממנו עשויה המחט היא בשליטת מאדים שליט עקרב.
 
2. ניתוחים – לחתוך את הגוף לחפור בו ולהתעסק בפרטים קטנים – מזל עקרב.
 
3. תרופות – נקרא בעברית סמים, סם זה תחילת של סמאל מלאך המוות, שהוא השליט של מאדים ומאדים שליט עקרב וטלה.
 
4. קרינה מייננת – זה כמו הקרנה של קפאון, מוות, חושך על גוף האור שלנו וזה מייצר חוסר סדר, ומוות וקשיון איברים ועיבוי הדם.
 
הקרינות החזקות ביותר שידוע לבני אדם, שהם בקצה הספקטרום של הקרינה, הם קרינות מסוג X-Ray (סיטי רנטגן) ועוד יותר Gamma-Ray (בדיקת PET) והם שני הקרינות החזקות ביותר שקיימות בעולם (אולי יגלו עוד בעתיד?).
 
וצריך לדעת ששני הקרינות האלה שייכות למזל עקרב דקליפות ומדובר בקרינות מסוכנות ביותר שעושות נזק עצום לכל דבר חי.
 
זה קשור למזל עקרב כי מדובר בקצה הספקטרום, שלעולם נשלט על ידי עקרב.
 
וכן צריך לדעת שכמו שיש ארס של נחש שעושה נזק ללב וכו' ככה גם הקרינות האלה עושות נזק עצום ללב שהוכח מחקרית.
 
ומי שיבוא במגע עם אחד מ-4 הרוצחים האלה שלא לצורך ברור ומוחלט, ובטח אם הוא עושה את אחד מהדברים האלה למשהו שהוא שגרתי כגון הדברים שאמרתי למעלה, הוא צפוי להנזק מזה כאמור, מנזק קטן ועד מוות.
כמו שראינו שהרבה "חולי קורו נה" נכנסו לבתי חולים והם יצאו שם ישר לאדמה שזה פשוט שאם לא היו נכנסים לשם היו ממשיכים להיות בריאים ולחיות ברוב המוחלט או כל המקרים.
וצריך לדעת שתרופות שניתנות לטווח ארוך הם לא פותרות בעיות הן רק מכסות את הסימפטומים ולכן לעולם מחמירות את הבעיה ואז הבעיה תהיה אחרי זמן מה גדולה הרבה יותר.
 
וצריך לדעת שרוב המוחלט של הניתוחים וההקרנות הן מיותרים לחלוטין וניתנים במטרה ידועה לעשות כסף, להזיק ולדלל אוכלוסיות.
וצריך לדעת שכל סוגי החי סונים ללא יוצא מן הכלל הם מיותרים לחלוטין והחי סונים נועדו לעשות סירוס כימי, להפוך גברים להומואים, לטמטם, ולעשות פגיעות בריאותיות, מחלות כרוניות ולהרוג. כמו שאומר הזוהר סבא דמשפטים קג עמוד א ובמקומות נוספים שסמאל הוא מסורס ולא יכול לעשות פירות וככה גם הבנים של סמאל פה בעולם מקדמים את הסירוס הזה.
"ואל אחר אסתרס, ולית ליה תיאובתא לעלמין, ולא אפיש ולא עביד פירין, דאלמלי עביד פירין יטשטש לכל עלמא" (ואל אחר נסתרס ואין לו תאוה לעולם, ואינו מפרה ואינו עושה פירות, כי אם היה עושה פירות, היה מעכר את כל העולם. פירוש בעל הסולם)
 
ולכן צריך לדעת כל אדם לעולם לא לשלוח את הקרובים אליו למכוני המוות האלה ולא להשתמש בסמי המוות שלהם למיניהם כמו שאמר הגאון הרב נחמן מאומן בשיחות הר"ן פרק נ:
"מֵעִנְיַן דּוֹקְטוֹרִים וּרְפוּאוֹת, הִרְבָּה לְדַבֵּר עִמָּנוּ מְאֹד, וְהָיָה מְגַנֶּה מְאֹד מְאֹד עִנְיָן רְפוּאוֹת וְדוֹקְטוֹרִים, וּמַזְהִיר מְאֹד מְאֹד לְכָל מִי שֶׁרוֹצֶה לָחוּס עַל חַיָּיו וְעַל חַיֵּי זַרְעוֹ וּבְנֵי בֵיתוֹ, שֶׁיִּתְרַחֵק עַצְמוֹ מְאֹד בְּתַכְלִית הָרִחוּק מִלַּעֲסֹק ח"ו בִּרְפוּאוֹת וְדוֹקְטוֹרִים…
נִמְצָא, שֶׁאִי אֶפְשָׁר לִסְמֹךְ עַל הַדּוֹקְטוֹרִים, מֵאַחַר שֶׁהֵם בְּעַצְמָם מְבֻלְבָּלִים מְאֹד מְאֹד בְּחָכְמָה זוֹ, וְאִי אֶפְשָׁר לָהֶם לַעֲמֹד עַל הָאֱמֶת לַאֲמִתּוֹ. וְאֵיךְ יִמְסֹר חַיָּיו בְּיָדָם? שֶׁהוּא תָּלוּי בְּחוּט הַשַּׂעֲרָה שֶׁכַּאֲשֶׁר הַדּוֹקְטוֹר שׁוֹגֶה אֵיזֶה תְּנוּעָה בְּעָלְמָא כְּחוּט הַשַּׂעֲרָה הֲרֵי הוּא מְקַלְקֵל חַיָּיו וּמְמִיתוֹ בְּיָדַיִם, וְכַאֲשֶׁר רוֹאִין בְּחוּשׁ רֹב הַפְּעָמִים שֶׁרַבִּים מְאֹד מֵתִים מִן הָעוֹלָם עַל יְדֵי הַדּוֹקְטוֹרִים.
כִּי יֵשׁ בְּעִנְיַן חָכְמַת הַדּוֹקְטוֹרְיָא דִּקְדּוּקִים הַרְבֵּה הַרְבֵּה מְאֹד מְאֹד וְהֵם נֶעְלָמִים מֵהֶם מְאֹד מְאֹד "כַּעֲצָמִים בְּבֶטֶן הַמְּלֵאָה" (קֹהֶלֶת י"א), עַד שֶׁאִי אֶפְשָׁר שֶׁיְּכַוֵּן הַדּוֹקְטוֹר בְּכָל הַדִּקְדּוּקִים וְהַפְּרָטִים וְלֹא יִשְׁגֶּה כְּלָל. עַל־כֵּן צְרִיכִים לְהִתְרַחֵק וְלִבְרֹחַ מֵהֶם מְאֹד…
וְאָמַר: שֶׁכְּבָר הָיָה בָּעוֹלָם מֶלֶךְ אֶחָד, שֶׁהָרַג כָּל הַדּוֹקְטוֹרִים שֶׁבִּמְדִינָתוֹ, מֵאַחַר שֶׁהֵם מַזִּיקִים מְאֹד אֶת בְּנֵי אָדָם.
וְאָמַר בְּדֶרֶךְ צַחוּת: שֶׁעַל מַלְאַךְ הַמָּוֶת הוּא קָשֶׁה מְאֹד לְהָמִית בְּעַצְמוֹ, כִּי כָּל הָעוֹלָם תָּלוּי בּוֹ וְקָשֶׁה וְכָבֵד עָלָיו לַעֲשׂוֹת הַכֹּל בְּעַצְמוֹ, עַל כֵּן הֶעֱמִיד שְׁלוּחִים בִּמְקוֹמוֹ, בְּכָל מָקוֹם, וְהֵם דּוֹקְטוֹרִים שֶׁהֵם שְׁלוּחָיו לְהָמִית אֲנָשִׁים, כִּי הֵם מְמִיתִים בְּנֵי אָדָם הַרְבֵּה מְאֹד מְאֹד. אַשְׁרֵי מִי שֶׁמִּתְרַחֵק מֵהֶם וּמַחֲזִיק עַצְמוֹ בְּהַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ לִסְמֹךְ עָלָיו לְבַד."
 
וצריך אדם לדעת שקשה עד בלתי אפשרי למצוא סבסוד לרפואה אמיתית.
הם מסבסדים רק את עצמם ורק את סמי המוות שלהם, רפואה אמיתית עולה הרבה כסף.
 
צריך אדם להתרחק מ-4 הרוצחים הגדולים כמו שהוא מתרחק מהמוות וישמור על עצמו ועל יושבי ביתו.
 
נכתב באהבה לשמור על אנשי האמת שהתעוררו ולעורר את אלה שיש רשות ואפשרות לעורר אותם.
 
באיחולי בריאות לכם ולמשפחתכם, אושר שמואלי.
 
מותר להפיץ ולהעתיק ולשתף מאמר זה בכל מקום.

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים