אושר שמואלי

אושר שמואלי

האם התורה היא 'למאמינים' ו'דתיים'?

יש אנשים שמדברים ואומרים אני לא דתי ודברים כאלה לכן לא אכפת לי מהתורה.
 
האם התורה שלנו אמורה להיות מיושמת על ידי אנשים 'דתיים' או 'מאמינים'?
 
התשובה היא לא! התורה שלנו זה טקסט קדוש שמכיל בתוכו את חוקי הטבע!
 
אדם שרוצה להשיג תוצאה חיובית בחיים, כלומר לחיות חיים טובים הן בזוגיות, קריירה, חינוך ילדים וכו' רוצה לפעול בזרימה עם חוקי הטבע, שהם הרי מוטבעים, כלומר קבועים.
ויוצא שהתורה הקדושה מלמדת אותנו איך כן לחיות לפי חוקי הטבע כדי לקבל תוצאות חיוביות בחיים.
 
כמו לדוגמא שכתוב: "ואל אשך תשוקתך והוא ימשול בך" שזה מראה בעצם את ההיררכיה הנכונה בין איש ואשתו – הוא המילה האחרונה, הוא במקום הראשון (מה הוא הקשיב לך ועבר על ציווי של ה' לא לאכול מפרי העץ האסור, מעתה את תקשיבי לו ולא תוכלי להגיד לו מה לעשות, הוא יהיה המילה האחרונה). וכל ניסיון ללכת נגד חוק הטבע הזה ייצר בוודאות סבל לשני הצדדים – במיוחד לאשה.
 
וכן חווה נולדה מאדם בניתוח, בדומה לאשה שמולידה תינוק מניתוח קיסרי ועל זה כתוב בגמרא "אמר רבי יוחנן כל הנושא אשה לשם שמים מעלה עליו הכתוב כאילו ילדה" (סוטה יב א) כלומר שהדנמיקה הנכונה בין איש לאשתו היא דינמיקה שדומה לדינמיקה שקיימת בן אב לבתו (שזה ממש טוב כי הדינמיקה הזאת היא דינמיקה מאוד טהורה שכל הרצונות שלו מוכוונים לטובתה והוא בחיים לא ינצל את הכוח שלו לרעה על בתו האהובה אלא הוא תמיד רוצה לתת לה, להגדיל אותה, לשמח אותה וכו').
 
עד כאן לגבי איש ואשתו. (מי שרוצה להבין עוד את הדנמיקה הזאת לעומק על פי תורת הנסתר, בין השאר, קבלה ואסטרולוגיה יכול לראות בספר שלי כאן: https://bit.ly/shsbbook).
 
אומרת לנו התורה גם מאילו מאכלים צריך להתרחק כי מי שיאכל מהם יגרום לעצמו לחסימה/איטום של הנשמה ויוריד לעצמו את התדר, כלומר הוא סוגר לעצמו את יכולת החשיבה הצלולה והיכולת ללמוד דברים מורכבים וגבוהים, כמו שלמדנו מחכמינו: "תנא דבי רבי ישמעאל: עבירה מטמטמת לבו של אדם, שנאמר: 'וְלֹא תִטַּמְּאוּ בָּהֶם וְנִטְמֵתֶם בָּם' [ויק' יא, מד], אל תקרי ונטמאתם אלא ונטמטם" (יומא לט ע"א) ורש"י מפרש: "מטמטמת, אוטמת וסותמת מכל חכמה".
 
הפסוק הזה ונטמתם בם כתוב בתורה בויקרא יא היכן שהקדוש ברוך הוא הסביר לנו על אילו מאכלים כשרים לאכילה ואילו מאכלים אינם. הסיבה שאמרו את זה בישיבה של רבי ישמעאל שזה מטמטם זה למעשה מכיוון שחסר שם א' היה צריך לכתוב ונטמאתם.
 
וכך כתוב בויקרא יא: "א וַיְדַבֵּ֧ר יְהוָ֛ה אֶל־מֹשֶׁ֥ה וְאֶֽל־אַהֲרֹ֖ן לֵאמֹ֥ר אֲלֵהֶֽם׃ ב דַּבְּר֛וּ אֶל־בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵ֖ל לֵאמֹ֑ר זֹ֤את הַֽחַיָּה֙ אֲשֶׁ֣ר תֹּֽאכְל֔וּ מִכָּל־הַבְּהֵמָ֖ה אֲשֶׁ֥ר עַל־הָאָֽרֶץ׃"
ושם בעצם מובא בהמשך מה הם החיות הכשרות לאכילה ומה החיות שלא כשרות לאכילה. וכל זה בדיוק על-טבעי שרק הבורא של העולם יכול לדעת.
 
לדוגמא מסביר לנו הבורא שלא משנה איפה הבן אדם נמצא בעולם, לא משנה באיזה תקופה של העולם מתחילתו ועד סופו, לא משנה באיזה עומק הוא נמצא בתוך הים, יש סממנים מסויימים על כל החיים השוכנים במים – אילו דגים ניתן לאכול ואלו דגים הם טמאים, כלומר שאכילתם מייצרים איטום של הכלי כאמור למעלה בפירוש של רש"י, כמו מצב של תריס בחלון שמצמצם את הכמות של האור שנכנס.
 
וכך כתוב: ט אֶת־זֶה֙ תֹּֽאכְל֔וּ מִכֹּ֖ל אֲשֶׁ֣ר בַּמָּ֑יִם כֹּ֣ל אֲשֶׁר־לוֹ֩ סְנַפִּ֨יר וְקַשְׂקֶ֜שֶׂת בַּמַּ֗יִם בַּיַּמִּ֛ים וּבַנְּחָלִ֖ים אֹתָ֥ם תֹּאכֵֽלוּ׃ י וְכֹל֩ אֲשֶׁ֨ר אֵֽין־ל֜וֹ סְנַפִּ֣יר וְקַשְׂקֶ֗שֶׂת בַּיַּמִּים֙ וּבַנְּחָלִ֔ים מִכֹּל֙ שֶׁ֣רֶץ הַמַּ֔יִם וּמִכֹּ֛ל נֶ֥פֶשׁ הַֽחַיָּ֖ה אֲשֶׁ֣ר בַּמָּ֑יִם שֶׁ֥קֶץ הֵ֖ם לָכֶֽם׃ יא וְשֶׁ֖קֶץ יִֽהְי֣וּ לָכֶ֑ם מִבְּשָׂרָם֙ לֹ֣א תֹאכֵ֔לוּ וְאֶת־נִבְלָתָ֖ם תְּשַׁקֵּֽצוּ׃ יב כֹּ֣ל אֲשֶׁ֥ר אֵֽין־ל֛וֹ סְנַפִּ֥יר וְקַשְׂקֶ֖שֶׂת בַּמָּ֑יִם שֶׁ֥קֶץ ה֖וּא לָכֶֽם׃
אומר הקב"ה המתכנת הגדול – כל חיה שתמצא איפה שהוא בעולם בכל זמן מתחילת העולם ועד הסוף אם אין לו סנפיר וקשקשת אל תאכל אותו!
 
ובתורה שבעל פה לימדו אותנו קבלה למשה מסיני שהולכת כך:
"כל שיש לו קשקשת יש לו סנפיר, ויש שיש לו סנפיר ואין לו קשקשת" (משנה נדה ו י) כלומר קבלה ממשה מסיני שכל מקום בעולם שאתה מוצא דג עם קשקשת תמצא שיש לו סנפיר והפוך לאו דווקא – אם מצאת שיש לו סנפיר לאו דווקא תמצא שיש לו גם קשקשת.
 
פלא פלאים איך ידעו את זה רבותינו ז"ל לפני אלפי שנים כאשר חדשות לבקרים מוצאים דגים חדשים בעומקים חדשים של הים וכו' ועד היום לא נמצא אפילו דג אחד שיצא מהכלל הזה שנכתב במשנה.
 
וזה ממחיש לך שהתורה היא כתב קדוש שניתן לנו מהמתכנת הגדול והיא נועדה בשבילנו בלבד כדי שנחיה כאן טוב ולא כמו כסילים ובערים.
דוגמא נוספת:
 
לשמור את יום השבת ככתוב: "ז זָכ֛וֹר אֶת־י֥וֹם הַשַּׁבָּ֖ת לְקַדְּשֽׁוֹ׃ ח שֵׁ֤שֶׁת יָמִים֙ תַּֽעֲבֹ֔ד וְעָשִׂ֖יתָ כָּל־מְלַאכְתֶּֽךָ׃ ט וְיוֹם֙ הַשְּׁבִיעִ֔י שַׁבָּ֖ת לַֽיהוָ֣ה אֱלֹהֶ֑יךָ לֹֽא־תַעֲשֶׂ֨ה כָל־מְלָאכָ֜ה אַתָּ֣ה ׀ וּבִנְךָ֣ וּבִתֶּ֗ךָ עַבְדְּךָ֤ וַאֲמָֽתְךָ֙ וּבְהֶמְתֶּ֔ךָ וְגֵֽרְךָ֖ אֲשֶׁ֥ר בִּשְׁעָרֶֽיךָ׃ י כִּ֣י שֵֽׁשֶׁת־יָמִים֩ עָשָׂ֨ה יְהוָ֜ה אֶת־הַשָּׁמַ֣יִם וְאֶת־הָאָ֗רֶץ אֶת־הַיָּם֙ וְאֶת־כָּל־אֲשֶׁר־בָּ֔ם וַיָּ֖נַח בַּיּ֣וֹם הַשְּׁבִיעִ֑י עַל־כֵּ֗ן בֵּרַ֧ךְ יְהוָ֛ה אֶת־י֥וֹם הַשַּׁבָּ֖ת וַֽיְקַדְּשֵֽׁהוּ׃ (שמות כ)
 
וידוע שיום השבת נשלט בידי כוכב שבתאי והוא נחשב יום לא טוב ליצור בו ולעשות בו עסקים ולעשות בו דברים חומריים, לכן מי שיעבור על ההלכות של יום שבת ממש לא רואה סימן ברכה אלא להפך רואה חס ושלום קללה מהדבר הזה כמו שאני יודע טוב מאוד מהרבה מאוד שבתות שיצאתי שהייתי ילד ופעם אחת פתחתי את הראש פעם עשיתי תאונה וכו' – ודברים טובים שקרו מזה שהם ברי קיימא כנראה שלא קרו.
 
דבר נוסף מצאו במחקר שמי שנח פעם בשבוע, במהלך 6 הימים האחרים הוא הרבה יותר פרודקטיבי מאשר אם היה עובד כל ימי השבוע בלי הפסקה.
 
ולכן גם מבחינה עסקית זה טוב בטווח הארוך יותר מאשר אם הבן אדם היה עובד גם בשבת!
 
כך אנו לומדים שבעצם התורה היא לא נתנה לאנשים 'מאמינים' ו'דתיים' אלא לאנשים שרוצים לגדול, להתפתח וללכת בדרך טובה לפי חוקי הטבע ולא נגדם וליישם את התכלית שלשמה באנו לעולם הזה (השתוות הצורה/דבקות בבורא עולם, ללכת בדרכיו) ולא סתם אנחנו רואים שגדולי החכמים בכל הזמנים דוברי אמת וצדק וישרים בליבותם אלו חכמינו זכרונם לברכה אשר הלכו בדרך התורה הקדושה דווקא וכל מיני חלאות בעולם הזה עושים בדיוק הפוך מהתורה הקדושה במזיד.

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים