אושר שמואלי

אושר שמואלי

סוד 7 הצ'קרות ו-12 המרידיאנים לבריאות פיזית דרך הפנימיות | בריאות מתחילה בפנימיות

תדע שהגוף שלנו בנוי מ-7 צ'קרות (מרכזי אנרגיה) ו-12 זוגות מרידיאנים (ערוצי אנרגיה).
 
ודע שלכל צ'קרה ומרידיאן יש רגשות ומצבים בחיים שקשורים אליו ולפי אותם הרגשות שאדם מרגיש כגון כעס, פחד, דאגה, קנאה, שנאה, אהבה וכו' תקבע רמת הפתיחה (סור מרע) או רמת השגשוג (עשה טוב) של אותו הצ'קרה או המרידיאן.
 
ודע שהרגשות של האדם מתחילים מהמחשבות שלו.
 
ודע שאם המחשבות של הבן אדם הם מעוותות ולא משקפות את האמת כלומר את חוקי הטבע, זה ישפיע לו לרעה על הרגשות, על הדיבור ועל המעשה.
 
ולימדו אותנו רבותינו ז"ל המקובלים ששורש הגבורות/דינים נמצא בבינה, שהיא ראשית קו שמאל.
 
ודע שכדי לפתור את כל הבעיות/גבורות/דינים/חסמים בעולם צריך לפתור אותם לעולם בשורשם כדי לעקור אותם לגמרי מהשורש.
 
והשורש של כל הבעיות בעולם נמצא בבינה כלומר במוחין.
 
כלומר תדע לך שכל הבעיות בעולם שאדם חווה, ללא יוצא מן הכלל, היו יכולים להפתר או להמנע מלכתחילה אם אותו אדם היה יודע את האמת ומסדר את המחשבות ולאחר מכן הרגשות הדיבור והמעשים שלו בהתאם לאמת או לחילופין שאותה "הבעיה" לא הייתה נחווית כלל כבעיה אם האדם עשה תהליך התפתחות עצמית כמו שצריך מלפני כן ואז הבעיה הופכת להזדמנות לשינוי והתפתחות.
 
ולכן דע שהבריאות הגופנית של האדם מושפעת ותלויה לפחות ב-80% מהמצב הפנימי שלו, כלומר אפילו לפני שאדם יתחיל להתעסק בדברים הכל כך קריטיים וחשובים כגון מה הוא אוכל, מה הוא שותה, איזה תאורה הוא נמצא, האם מסונכרן עם המקצב היומי של הטבע וכו' צריך לדעת גבר קודם כל לתקן בשורש, בתפיסת העולם, במוחין שלו וזה עקר הבריאות של האדם והמפתח להצלחה בכל תחומי החיים!
והמצב הפנימי של האדם תלוי מאה אחוז במזל שלו ולא ניתן כלל לשבר את המזל של האדם, אלא דע שלכל אדם ואדם יש יכולת להטות את המזל שלו לצד החיובי ולהשתמש בצורה הטובה ביותר בכלים שנתנו לו במזל שלו.
 
אם אתה זכר ואתה רוצה לדעת איך מתקנים במוחין כל צ'קרה מהגוף שלך ולעשות בלשון הקבלה תיקון קומה שלמה כלומר תיקון לכל הנר"ן שלך(!) ועל ידי כך לשגשג יותר בודאות בכל תחומי החיים בהם, זוגיות, עסקים, כריזמה, בריאות, חינוך ילדים, הייתי ממליץ לך בחום לקרוא את הספר שניתן לי בתוצאה של יגיעה רבה ולימודים אצל גדולי עולם ובצירוף של חידושים שניתנו לי מהשמים, מומלץ שתקרא את הספר שלי "סוד השמש ו-3 העמודות לבטחון עצמי".
 

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים