אושר שמואלי

אושר שמואלי

שבירת מיתוס: גבר שהיה עם יותר בחורות הוא יותר גברי וכו'??

תפיסה מאוד רגילה במציאות אומרת שגברים שהיו עם יותר נשים הם יותר גבריים, יותר מוצלחים וכו'? האם זה באמת נכון? תקרא ותחליט בעצמך

עוד מיתוס שאני רוצה פה להשמיד.
 
המיתוס האורבני שטוען כי גברים שקיימו יחסי מין עם יותר נשים הם גברים גבריים או שווים יותר וכו'.
לקיים יחסי מין עם הרבה נשים זה לא דבר קשה במיוחד. חז"ל לימדו אותנו שכמו שעגל רוצה לינוק, יש פרה שעוד יותר רוצה להניק.
כך יוצא שזה דבר הדדי, כמו שגבר רוצה לתת יש אישה שרוצה לקבל (ולפי המשל הנ"ל לגבר יותר דחוף לתת משלאישה דחוף לקבל – לגברים יש בממוצע פי 17 יותר טסטוסטרון מנשים והאנרגיה המינית היא יותר אקטיבית ומניעה לפעולה אצל הגבר)
 
לכן, נראה שזה די פשוט לכל גבר, לקיים יחסי מין עם נשים בהתאם לרמה שלו.
ובגלל שיש הרבה נשים בכל מיני רמות והרבה גברים בכל מיני רמות – ניתן לגבר בכל רמה לקיים יחסי מין עם עשרות או מאות נשים בקלות יחסית, אפילו אם הוא אימפוטנט, לא בריא, אוטיסט, מכוער, מסריח ועוד – יש נשים שגם הן עונות להגדרות האלה וזה יהיה מן הסתם בסדר מבחינתן או אולי אפילו יתרון שאותם הגברים יהיו כמוהן.
 
 
למעשה אני רוצה להוריד את הגדולה של המספרים, של הכמויות.
בשנים האחרונות היו לי מאות לקוחות משלמים ואלפי גברים שדיברנו איתם. חלק גדול מהם היו עם למעלה מ-70 נשים, 100 נשים וגם יותר מ-300 נשים.
אותם הגברים לא מיוחדים או שונים או חכמים או יפים או גבוהים או חזקים מגברים אחרים והסיבה שהם הלכו למקומות היחסית קיצוניים האלה זה לא בגלל חר מנות גרידא וגם לא רצון לגיוון.
אלא בד"כ גברים הולכים לנשים כדי לקבל וולידציה שהם גבריים ושנשים רוצות אותן, כדי לפצות על ילדות שבה לא הלך להם והם חשבו שהם עצמם לא בסדר בגלל זה.
 
 
לא אומר שכל הגברים שהיו עם כמויות זה בגלל שלא הלך להם, ממש לא יש גברים שפשוט הונוס שלהם נמצאת בקשת או רואה את יופיטר וזה פשוט מגדיל פוטניציאלית כמות של בנות זוג או One night stands.
בנוסף גם הטיעון של גיוון הוא לא נכון מכיוון שגברים נמשכים לדמות מסויימת של אישה שכתובה להם בתת-מודע כשהם נולדו לעולם והם פשוט מחפשים נשים שקרובות מה שיותר לדמות שכתובה להם בתת-מודע (ראה פוסט שלי על תבניות שיש כ-300 סוגי פנים עיקריים ושהכל מוגבל כולל מבני גוף וכו' בעולם החומר) ואיתה מקיימים יחסים.
 
 
זה לא נכון בכל המקרים אבל לדעתי הנוכחית זה נכון ברוב המקרים.
גבר שעשה סקס עם הרבה נשים אם כך שווה מבחינתי באותה הצורה לגבר שביקר בהרבה פיצריות או גבר שאכל הרבה סוגים של סופגניות כל שנה בחנוכה…. בשני המקרים אותו הגבר שם אנרגיה זמן וכסף ברדיפה אחר תאוות ארציות (ושלא תבין בשום צורה שאני ממליץ לפרוש מתאוות ארציות)
עכשיו נוסיף לנ"ל את עמדת התורה הקדושה לנושא, שהרי התורה הוא מסמך אלוהי שקיבל משה בהר סיני אל מול מיליוני בני ישראל ולכן מה שכתוב בה הוא אמת וחוק טבע בל יעבור! (מעולם לא מצאתי שגיאה בתורה, אם אמצא יום אחד אני יהיה מוכן בתוך שנייה לשנות את דעתי)
 
כך כתוב באותה התורה הקדושה:
" דבר אל כל עדת בני ישראל ואמרת אלהם קדשים תהיו כי קדוש אני יהוה אלהיכם" ויקרא יט ב
 
אבהר: אדם לשון אדמה לעליון.
הנשמה שבתוכנו נוצרה בצלמו כדמותו, כאשר ה' יצר את אדם הוא נפח בו נשמת חיים, נפח לתוכו של אדם חלק ממנו.
המטרה שלנו, לפי דעת המקובלים זה בעצם להגיע למצב של השתוות הצורה עם הבורא כלומר להעביר את 'הרצון לקבל' ל'רצון לקבל בעל מנת לתת' כלומר להפוך לצינור שמזרים שפע ובצורה כזאת גם נהנה הרבה יותר וחי בשפע גדול יותר רוחני אנרגטי וחומרי.
כתוב בפסוק הנ"ל שה' קדוש, ולכן אנחנו נהיה קדושים נשאלת השאלה מה הכוונה תהיו קדושים?
 
אנחנו יכולים להבין את הכוונה בתהיו קדושים לפי הפרק הקודם ויקרא יח שם מתאר ה' את איסורי גילוי עריות, בו מתואר באילו מצבים אסור לקיים יחסי מין כמו לדוגמא:
 
יג עֶרְוַ֥ת אֲחֽוֹת־אִמְּךָ֖ לֹ֣א תְגַלֵּ֑ה כִּֽי־שְׁאֵ֥ר אִמְּךָ֖ הִֽוא ׃
כג וּבְכָל־בְּהֵמָ֛ה לֹא־תִתֵּ֥ן שְׁכָבְתְּךָ֖ לְטָמְאָה־בָ֑הּ וְאִשָּׁ֗ה לֹֽא־תַעֲמֹ֞ד לִפְנֵ֧י בְהֵמָ֛ה לְרִבְעָ֖הּ תֶּ֥בֶל הֽוּא ׃
וכך מסיים ה' את הפרק: "כד אַל־תִּֽטַּמְּא֖וּ בְּכָל־אֵ֑לֶּה כִּ֤י בְכָל־אֵ֨לֶּה֙ נִטְמְא֣וּ הַגּוֹיִ֔ם אֲשֶׁר־אֲנִ֥י מְשַׁלֵּ֖חַ מִפְּנֵיכֶֽם ׃ כה וַתִּטְמָ֣א הָאָ֔רֶץ וָאֶפְקֹ֥ד עֲוֹנָ֖הּ עָלֶ֑יהָ וַתָּקִ֥א הָאָ֖רֶץ אֶת־יֹשְׁבֶֽיהָ ׃ כו וּשְׁמַרְתֶּ֣ם אַתֶּ֗ם אֶת־חֻקֹּתַי֙ וְאֶת־מִשְׁפָּטַ֔י וְלֹ֣א תַעֲשׂ֔וּ מִכֹּ֥ל הַתּוֹעֵבֹ֖ת הָאֵ֑לֶּה הָֽאֶזְרָ֔ח וְהַגֵּ֖ר הַגָּ֥ר בְּתוֹכְכֶֽם ׃ כז כִּי אֶת־כָּל־הַתּוֹעֵבֹ֣ת הָאֵ֔ל עָשׂ֥וּ אַנְשֵֽׁי־הָאָ֖רֶץ אֲשֶׁ֣ר לִפְנֵיכֶ֑ם וַתִּטְמָ֖א הָאָֽרֶץ ׃ כח וְלֹֽא־תָקִ֤יא הָאָ֨רֶץ֙ אֶתְכֶ֔ם בְּטַֽמַּאֲכֶ֖ם אֹתָ֑הּ כַּאֲשֶׁ֥ר קָאָ֛ה אֶת־הַגּ֖וֹי אֲשֶׁ֥ר לִפְנֵיכֶֽם ׃ כט כִּי כָּל־אֲשֶׁ֣ר יַעֲשֶׂ֔ה מִכֹּ֥ל הַתּוֹעֵב֖וֹת הָאֵ֑לֶּה וְנִכְרְת֛וּ הַנְּפָשׁ֥וֹת הָעֹשֹׂ֖ת מִקֶּ֥רֶב עַמָּֽם ׃ ל וּשְׁמַרְתֶּ֣ם אֶת־מִשְׁמַרְתִּ֗י לְבִלְתִּ֨י עֲשׂ֜וֹת מֵחֻקּ֤וֹת הַתּֽוֹעֵבֹת֙ אֲשֶׁ֣ר נַעֲשׂ֣וּ לִפְנֵיכֶ֔ם וְלֹ֥א תִֽטַּמְּא֖וּ בָּהֶ֑ם אֲנִ֖י יְהוָ֥ה אֱלֹהֵיכֶֽם ׃
 
לא חושב שצריך להרחיב זה מאוד ברור מה נאמר פה.
 
רש"י, גדול מפרשי התורה, בפירושו ל"קדושים תהיו" מתייחס ישירות למיניות. למה? כנראה בגלל הסמיכות של פרק יט לפרק יח.
 
וזו לשונו:
"קדושים תהיו" – הוו פרושים מן העריות ומן העבירה שכל מקום שאתה מוצא גדר ערוה אתה מוצא קדושה.
 
(ערווה הכוונה למקום של איברי המין. עריות זה מילה ברבים לערווה)
 
לסיכום, ההמלצה שלי שנלמדת הן מהתורה והן מהשכל הישר וניסיון חיים עשיר – תקדשו (תייחדו, תרוממו) את הגוף שלכם והנשמה שלכם ותמנעו מקיום יחסי מין עם כמות, אני ממליץ ללכת על עומק ואיכות במקום.
 
עכשיו, שכל אחד יעשה מה שהוא מבין לנכון, כל אחד/ת ורמת ההתפתחות הנוכחית שלו.
בנוסף, רוצה להבהיר היטב היטב שאין אני כותב מאמר זה בגנות אותם הגברים שהיו עם הרבה נשים ואין אני טוען שיש בהם פגם או שמא כולם עשו את זה בגלל חוסר הצלחה עם נשים בילדות וכו' וכו' – ממש לא.
 
 
מטרת המאמר היא לא לצאת נגד יחידים אלא לצאת נגד התופעה עצמה.
מוגש כשירות לציבור, באהבה לכולם וללא שום שיפוט או ביקורת,
 
אושר שמואלי 😉

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים