אושר שמואלי

אושר שמואלי

דעת חוכמת הסוד בנוגע למערכת יחסים פתוחה או פוליאמוריה

האם פוליאמוריה זה דבר לגיטימי? האם זה יכול לעבוד? במאמר זה אני סוקר את התופעה מנקודת מבט רוחנית גבוהה

 

כמו שאני מסביר לעומק בקורס שלי טסטוסטרון פרנדלי לייפסטייל, כאשר אנחנו רוצים ללמוד על מערכות יחסים בין זכר לנקבה בצורה כמה שיותר אובייקטיבית ולא מוטה, אנחנו נשאף להסתכל על רמת המאקרו ורמת המיקרו. ברמת המאקרו ההתבוננות העיקרית היא ברמת הכוכבים וברמת המיקרו אנחנו מסתכלים בעיקר באטומים.
 
בכוכבים שבמערכת השמש שלנו יש שני מערכות יחסים עיקריות בין זכר לנקבה והם:
שמש וירח
מארס וונוס
 
מערכת היחסים בין מארס לונוס היא מערכת יחסים ירודה יותר מבחינה רוחנית והיא מבוססת על תאווה, כיבוש, הנאות העולם הזה וכו'.
ומערכת היחסים בין השמש והירח, שהם שני הכוכבים החשובים ביותר מהפרספקטיבה שלנו כתושבי כדור הארץ.
מערכת היחסים הזו נחשבת גבוהה יותר יחסית למארס וונוס.
 
למה?
מכיוון שהשמש הוא הבעל והירח היא אשתו, השמש זה המלך הירח זו המלכה וכו'.
הירח, במפת לידה של גבר, נחשב הבית שלו בילדות, הבית הנוכחי, אשתו, הילדות שלו (כלומר הזמן שהוא היה קטן), הילדים שלו ועוד.
אנחנו לומדים כי מערכת היחסים בין השמש לירח היא קרובה יותר לאמת מכיוון שהשמש בחר בירח והתחייב לה והוא אוהב אותו כל כך שהוא בעצם משפיע עליה אור ללא שום תנאי ונהנה ומקבל סיפוק רק מעצם זה שהוא רואה אותה זוהרת ומאושרת.
 
מנקודת מבטינו כבני אדם, העין שלנו רואה רק זוג כוכבים אחד בזוגיות עיקרית בשמיים שזה השמש והירח. כל שאר הכוכבים הם הרבה פחות בולטים וכך גם נחשבים חלקים קטנים יותר באישיות שלנו (החלקים הכי משפיעים באישיות שלנו זה שמש ירח והאופק במפת הלידה)
נראה שבשמיים אומנם השמש נמצאת במספר מערכות יחסים עם כל שאר הכוכבים במערכת השמש ומשפיע עליהם אורות – אבל ללבנה יש מעמד מיוחד של בת הזוג שלו היחידה והחשובה ביותר מנקודת המבט שלנו על הארץ.
 
דבר נוסף שאנחנו רוצים לבחון זה אותיות שם הוי"ה.
האות הראשונה היא י' ולאחריה מגיע האות ה'.
י' נחשבת הקדוש ברוך הוא
ה' נחשבת השכינה הקדושה שהיא הצד הנקבי שלו.
י' קשורה ישירות לשמש.
ה' קשורה ישירות ללבנה.
י' זה הבעל
ה' זו האישה.
האותיות ו' וה' שמגיעות לאחר מכן הן הילד והילדה שלהם – ו' ילד, ה' ילדה.
האות ה' בנויה מר' ו-י'. היא מכילה את הי' בתוך הר'. זו צורה שמזכירה לנו רחם.
ואכן ידוע בסוד האות ה' שהיא קשורה לפריון, הולדה וכו'.
 
דבר נוסף שנתייחס אליו כאן זה הנשמה האנושית.
 
יש בעולמות העליונים דבר שנקרא "שורש נשמה".
 
כל ספירה מעץ החיים נחשבת שורש נשמה בעולמות של מעלה.
כלומר יש נשמות שהגיעו מספירת חוכמה, יש נשמות שהגיעו מספירת גבורה וכו'.
לפי המסורת, חלקים מסויימים מתוך אותו שורש נשמה שצריכים תיקון יורדים בגלגול. לא יורד כל השורש אלא חלקים ממנו, רק אלו שלא עברו תיקון.
נשמה בעולם של למעלה מגיעה מעולם שהכל שם אחד. מצב שבו אין זמן ומרחב.
כאשר היא יורדת לגלגול היא מתפצלת לגוף זכר וגוף נקבה.
כלומר כל אדם נולד ויש לו את הזיווג המדוייק שלו שנקרא זיווג משורש הנשמה.
לכל זכר קיימת רק נקבה אחת שהיא המדוייקת לו ביותר (אל דאגה, קיימות עוד הרבה בחורות שהן גם מתאימות בצורה טובה מאוד, אבל זיווג משורש נשמה יש רק אחת)
 
בבראשית א' כ"ז, ביום השישי לבריאה כתוב: "וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ: זָכָר וּנְקֵבָה, בָּרָא אֹתָם"
בראשית ה' פרק ב' כתוב "זָכָר וּנְקֵבָה, בְּרָאָם; וַיְבָרֶךְ אֹתָם, וַיִּקְרָא אֶת-שְׁמָם אָדָם, בְּיוֹם, הִבָּרְאָם"
חז"ל מפרשים על זה שאדם זה שם שנקרא על איחוד בין הזכר והנקבה שמתייחדים תחת החופה בעת החתונה.
איש או אשה שאינם נשואים לא נחשבים אדם.
(מי שרוצה לסייע, שירשום את הציטוט המדוייק לזה מהמקורות בתגובות)
 
יש תפילה נפוצה שאומרים טרם הנחת תפילין וכו' שמתחילה כך:
"לשם ייחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה בדחילו ורחימו ורחימו ודחילו לייחדא שם אות י"ה באותיות ו"ה ביחודא שלים…"
כלומר לשם איחוד ה' עם שכינתו… לאיחוד אותיות י"ה באותיות ו"ה באיחוד שלם.
אדם שמתייחד עם אשתו בתשמיש, זה סוד גדול לחיבור שני חלקי הנשמה.
אז בעצם בשעת התשמיש יוצא שבני הזוג הופכים להיות הכי קרובים לאחד, לאותו מקום שממנו באה הנשמה.
אותו הייחוד מחבר אותנו לאחד, לה', וזאת אחת הסיבות למה אנחנו כל כך כמהים לדבר הזה, שהדבר הזה מאחד אותנו לאחד, משלים אותנו מחצואים לשלמים ובכך מקרב אותנו לבורא שהוא אחד.
 
יוצא אם כך שהחיבור הכי גבוה וטבעי שקיים זה זכר שרוצה לקחת לו נקבה אחת והוא אוהב את הנשמה שלה ולא רק את הגוף שלה שהרי הוא זמני.
זכר שרוצה לקחת מישהי לתמיד, ולתת לה את כל צרכיה ומקבל את הנאתו מעצם הנתינה ומעצם שהוא רואה אותה שמחה וקורנת.
זה זהה בדיוק לאבא שנותן לילדים שלו את כל צרכיהם ללא שום תנאי ונהנה לראות אותם שמחים, מתפתחים וכו'.
מה גם שמדובר כאן בברית שהיא תמידית לכל החיים בין האב לילדיו.
 
זאת האהבה ברמה הגבוהה ביותר שלה – שיאהבו אחד את השני כמו שאוהבים את הילדים שלהם. מדובר כאן באהבה שלא תלויה בשום דבר חיצוני והיא נשארת לכל החיים, עד שהמוות יפריד.
 
 
עכשיו התייחסתי פה ונתתי הרבה דגש על הזכר אבל מה אנחנו יודעים על הנקבה???
על הנקבה ידוע שהדבר שהיא כמהה לו ביותר זה להיות בזוגיות עם בעל שהתחייב לה (בנישואין) ואוהב אותה ומשפיע עליה אורות (אהבה, מחמאות, חיזוקים, אמונה וכו').
את זה אנחנו לומדים בין השאר מהזוהר הקדוש שם מלמד אותנו רבי שמעון בר יוחאי שהלבנה "לית לה מגרמא כלום" שאין לה אורות משל עצמה אלא שכל אורה(!) 100% מהאורות שלה(!) מגיעים מהשמש.
ובתורה כתוב "אל אישך תשוקתך והוא ימשול בך".
אל אישך תשוקתך – בעלה שהוא השמש שלה, מרכז העולם שלה, מקור חיותה.
והוא ימשול בך – כמו שהלבנה תלויה באור השמש לחיותה כך האישה תלויה בשמש לחיותה, שמחתה וכו' (שמש זה לא רק בעלה. יכול להיות כל דמות סמכותית אחרת כמו אבא שלה, אח שלה, הבוס שלה, הממשלה וכו')
נמצא שבחורה אומנם יכולה לעשות הכל: להיות עורכת דין, לוחמת, טייסת, להיות בעלים או מנכ"לית של החבר'ה הכי גדולה בעולם, לעשות כמויות גדולות של כסף, לקבל הרבה כבוד מהחברה וכו' אבל כל עוד בביתה בעלה לא מכבד אותה – מאושרת ומלאה היא בטוח לא תרגיש למרות כל הכסף והכבוד שהיא מקבלת מחוץ לבית.
 
יש עוד הרבה להרחיב במשפט העמוק הזה שכתוב בתורה.
הירח נשואה רק לאחד, לבעלה וזהו השמש שלה וכידוע שמש יש רק אחת במערכת השמש שלנו. בעלה זה כל עולמה.
לכן לאישה שמצאה שמש שמאירה עליה כמו שצריך – לא שייך בכלל לעולם שהיא תרצה להיות במערכת יחסים עם גבר נוסף!!! לא קיים דבר כזה בטבע!!!
לעומת זאת, מצד הזכר,
ברמת המאקרו אנחנו רואים שמסביב לשמש יש מספר כוכבים שמסתובבים סביבו ותלויים בו.
וברמת המיקרו, באטום אנחנו יודעים שהאלקטרונים (-, נקבי) סובבים סביב גרעין האטום שמורכב מפרוטונים (+, זכרי) וניוטרונים (ניטרלי) – גרעין אחד, וסביבו מספר אלקטרונים.
 
מכיוון שמקור חיותה של השמש היא פנימית (זה בפשט. בסוד זה לא באמת פנימי אלא מאת ה' כמובן שנותן לשמש שפע כדי שיצנר לאשתו הירח ושאר הכוכבים), היא לא תלויה בדברים חיצוניים ולכן הבעל לא מרגיש תלוי באשתו ברמה שהיא מרגישה תלויה בו וכביכול הוא יכול לקום וללכת בכל רגע נתון אלמלא הוא התחייב לה בנישואין (ככל שמתבגרים הוא נהיה יחסית לעבר שלו יותר תלוי בה והיא נהיית יחסית לעבר שלה פחות תלויה בו)
לגבי הגבר, אם כן הוא יכול להיות במערכת יחסים עם מספר נשים (כמו שסביב השמש סובבים מספר כוכבים ביניהם כוכבים שנחשבים נקבה כמו ירח ונוס וכו')
אבל, מלימוד מעמיק הן במסורת היהודית והן במסורות נוספות ברחבי העולם, נראה שהצורה הנכונה שעובדת לגבר שרוצה להיות במערכת יחסים עם יותר מאישה אחת, זה לקחת מספר נקבות להיות לו לאשה (בנישואין) ואז יוצא שיש לו כמה ירחים וזה בסדר כל עוד הוא יכול להשפיע אורות (לספק להן כל צרכיהן בכל הרבדים ידע אנרגיה וחומר) לכל אישה וילדיה.
 
מצב זה הוא מצב סבוך ורגיש כי יוצא שהוא יצטרך להשקיע הרבה זמן בכל אישה ובילדיה, הנשים מקנאות אחת בשנייה, מה גם שמטבע הדברים יוצא שהוא שופך זרע בתדירות גבוהה יותר שזה בעצמו דבר מתיש ומחליש.
אישה אחת יכולה לתת לגבר את רוב המוחלט של הדברים שהוא צריך ואם הוא רוצה לקחת אישה נוספת זה בדרך כלל בגלל שהוא לא עובד מספיק על הקשר הזה והוא לא באמת אוהב את בת זוגתו עד הסוף.
 
בחורה שנמצאת בזוגיות עם גבר שמציע להיות עם נשים נוספות, ואותו גבר מסרב להתחתן עם אותה בחורה – סימן שהוא לא באמת אוהב אותה ומדובר בזוגיות מארס וונוס – זוגיות שתלויה בדבר – וכשיבטל אותו הדבר תתבטל אותה "אהבה".
 
גבר שבאמת אוהב בחורה לאו דווקא מציע להכניס בחורות נוספות ולא חושש להתחייב בחתונה.
 
מטבע העולם גבר קנאי ורכושני לבת זוגתו ולא מעוניין שגברים אחרים יגעו בה ואפילו יסתכלו עליה.
ומכיוון שקיימת רק שמש אחת במערכת השמש – כל משפחה לא יכולה להכיל יותר מאבא אחד באותה הטריטוריה.
רק האריה האלפא (הראשון בהיררכיה של הזכרים) בכל טריטוריה מזריע את הנקבות וכאשר צאצאציו גודלים והופכים לבוגרים מינית הוא מגרש אותם מהטריטוריה שלו ובכך מונע את האופציה שהם יזריעו את הנקבות שם ומפיץ את זרעו למקומות נוספים.
זה אומר שבצורה צפוייה לעולם ותמיד בכל מצב שבחורה שנמצאת בזוגיות תבקש לחלוק את עצמה עם גבר נוסף אותם הגברים יתחרו ביניהם מי היחיד שישאר בטריטוריה, למי אותה הבחורה תהיה 'שייכת', כי לא ניתן שיהיה יותר מאלפא אחד לכל טריטוריה.
נקבה לא יכולה להיות עם יותר מזכר אחד במקביל לפי הטבע.
הדרך היחידה שמערכת יחסים פתוחה מהסוג של אישה עם כמה גברים תקרה זה באם הגבר זונח את תפקידו המסורתי כגבר ולוקח על עצמו תפקיד נקבי וליברלי יותר כדי לרצות את זוגתו או מכיוון שגדל בסביבה שבילבלה אותו וגרמה לו לכל מיני אשליות ושטויות.
אבל אם הוא בזוגיות רצינית איתה ורוצה אותה להיות אם ילדיו – גם אם הוא הסכים לדבר כזה – בליבו הוא רוחש טינה וקנאה עזה לגבר השני ורוצה להפטר ממנו בדרך כזאת או אחרת.
זה כן יכול לעבוד במערכות יחסים ונוסיות לא מחוייבות שהן לא למטרת טווח ארוך ולהקמת משפחה.
אבל אז מדובר במערכת יחסים ונוסית שתלויה בדבר ולכן היא זמנית ולכן היא שקרית ולכן היא מגונה וקרובה יותר למלאך המוות מאשר לה'.
 
נסכם עד כאן את ההמלצות שזיקקתי מאסטרולוגיה, תורת הסוד, גמרא וכו':
לגבר:
1. הרמה הגבוהה והמומלצת ביותר זה להנשא לאישה אחת ולהשאר איתה עד המוות וזאת מכיוון שיש רק ירח אחד ושיש רק שני חצאים של הנשמה ולא יותר.
אם הנשמה הייתה נחלקת לגבר אחד ו-3 נשים – אכן ההמלצה הייתה להנשא ל-3 נשים אבל זה לא מה שקורה.
2. במקרים נדירים ואם הוא ממש רוצה להיות עם יותר מאשה אחת, הוא יכול להנשא ל1 – 6 נשים נוספות בהנחה שיכול לספק להן ולילדיהן את צורכיהן.
אבל כאמור זה לא מומלץ מכל מיני סיבות.
3. אם הוא נמצא בזוגיות ללא נישואין, חושש להנשא ורוצה להכניס נשים נוספות – הוא לא באמת אוהב ללא תנאי אלא אוהב אהבה שתלויה בדבר, אהבה זמנית, וסביר להניח שהוא לא רוצה לעשות את בת הזוג הנוכחית לאם ילדיו.
לגבי אישה:
1.
אין לאישה שום צורך טבעי במספר גברים במקביל כמו שמעולם לא היה לה צורך ביותר מאבא אחד.
זה לא חלק מהטבע שאישה תרצה להיות במערכת יחסים עם יותר מגבר אחד כאשר היא נשואה.
אם אישה נשואה רוצה גברים נוספים זה סימן שהיא לא מקבלת את צרכיה מהזוגיות הנוכחית ולכן מדובר בתירוץ נוח יותר למצוא לה שמש שתשפיע עליה אורות מאשר להתגרש.
במקרה כזה צריך להתייעץ עם איש מקצוע חכם שילמד אותו מה הוא צריך לעשות כדי לשמח אותה ולספק את צרכיה.
2. אישה לא נשואה במידה ותרצה להיות עם יותר מגבר אחד יכולה לעשות זאת למרות שזה דבר מגונה והיא תגרום לכך שבפועל, בליבם, אותם הגברים מקנאים האחד מהשני ורוצים להפטר האחד מהשני בכל דרך אפשרית באם הם באמת אוהבים אותה ואם היא באמת חשובה להם.
מדובר בדבר שקרי.
 
האם פוליאמוריה יכולה לעבוד לאישה?
כן.
אבל בצורה זמנית בלבד כאשר מדובר במערכות יחסים ונוסיות (ללא מחוייבות, טווח קצר, למטרת הנאה) ולא יכול בכלל לעבוד במערכות יחסים ירחיות (שמטרתן הקמת משפחה, טווח ארוך, עם מחוייבות).
 
האם פוליאמוריה יכולה לעבוד לגבר?
כן.
אבל אם לטווח הארוך אז בנישואין ועד לכמות של 7-3 נשים שהן שלו בלבד ולא מתראות ולא חושבות כלל על גברים אחרים.
אם מדובר בטווח קצר אז אפשרי אבל מגונה, נמוך רוחנית שקרי ולא מומלץ.
אז מונוגומיה היא מבחינה רוחנית נחשבת נעלה ולכן היא המומלצת ביותר גם לזכר וגם לנקבה.
 
כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ומה שהוא רואה לנכון.
אין בפוסט הזה דברי ביקורת כלל.
יש עוד הרבה מה להרחיב בנושא הזה.
אני רק אומר את דעתי, אותה גיבשתי מניסיוני האישי וכן משילוב של מקורות מידע איזטוריים כמו אסטרולוגיה, קבלה וכו'.
 
מוזמנים לשתף אם אתם חושבים שזה יכול להועיל לאנשים נוספים.

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים