אושר שמואלי

אושר שמואלי

מאמר סוד יישום קל וחלק של ידע חיובי לטווח הרחוק (לפי תורת הנסתר)

מאמר סוד יישום קל וחלק של ידע חיובי לטווח הרחוק (לפי תורת הנסתר)
 
או
קושי ביישום ידע והדרך הקלה ביותר ליישום ידע חיובי לטווח הרחוק
 
נתחיל.
 
שאלה: האם זה נכון שקשה ליישם דברים ולקבל תוצאות? כמה קשה אמור להיות היישום? אם קשה לי ביישום זה בעיה אצלי או בעיה אצל מי שנתן לי את המידע?
 
תשובה:
כל המציאות שלנו בנויה מבפנים ומבחוץ, קודם כל משמיים וארץ בסוד: "בראשית ברא ה' את השמיים ואת הארץ" (בראשית א א)
 
שמיים מחוצה לנו זה זה בחינת 'אבא שבשמיים', התמונה הגדולה, הסיבה שגורמת לתוצאה, הראשית של הכל, זכרי, זה גם 'טוב', אמת, אחד.
 
ארץ מחוצה לנו זה בחינת 'אמא אדמה' ומתחת לארץ, בשאול יש את מלאך המוות.
 
ארץ זה בחינת 2 (שמיים 1 ארץ 2 כמו גשם שיורד מהשמיים לארץ), תוצאה, שקר, 'רע', פרטים קטנים, משתנה.
 
מבפנים, יש לנו גם שמיים וארץ וכל המציאות החיצונית שלנו בנויה במדויק על השמיים והארץ הפנימיים שלנו (והגורל שרלוונטי לנו לפי הקוד של הנשמה החייתית, תאריך לידה ושם אבל על זה כבר הרחבתי בקורס טסט' פרנדלי/סוד השמש לדוגמא)
 
שמיים מבחינה פנימית זה בעצם תפיסת המציאות שלי, היכולת לדעת בין טוב ורע, הדברים שלא משתנים, האמת, מה שעובד ומביא תוצאות חיוביות.
 
ארץ מבחינה פנימית זה הפעולות שאנחנו עושים, הפרטים הקטנים.
 
יוצא שכל המציאות שלנו = תפיסת המציאות + הפעולות שאני עושה בהתאם לאותה תפיסת מציאות + המצב הבריאותי והגורל שלי (שבנוי מקוד של הנשמה חייתית תאריך וכו' כמו שפירטתי למעלה).
 
עכשיו כדי לקבל תוצאות חיוביות בחיים מה שמשנה זה לא מה אני חושב או מרגיש שצריך לעשות בשום פנים ואופן, אלא הדבר היחיד שחשוב זה מה באמת מביא את התוצאה החיובית שאני רוצה (לדוגמא: שלום בית משופר, הצלחה בעסק וכו')
 
יוצא שמה שיקבע את ההצלחה זה המידע שאדם ניזון ממנו שבונה לאותו אדם את תפיסת העולם ואת הפעולות שהוא פועל.
 
העניין 'המפתיע' הוא, שהפוך ממה שרוב האנשים חושבים, ככל שהמידע הוא ברמה גבוהה יותר, כלומר קרוב יותר לאמת או לה' (שאחד משמותיו אמת), כך הוא יותר אינטואיטיבי, עובד בשכל הישר וכן יותר קל ליישם אותו.
 
למה? כי למידה של האמת היא רק בחינת קילוף קליפות והגעה לשכבה עמוקה יותר, מכיוון שהאמת נמצאת בחלק הפנימי ביותר (או בחלק החיצוני יותר שזה אותו דבר רק הפוך).
 
ככל שהמידע הנלמד דורש ממני יותר אנרגיה כדי ליישם אותו, ובנוסף הוא נשמע לא הגיוני בשכל הישר ולא ניתן להבין את המנגנון שיגרום לו לייצר את התוצאה שאני רוצה, כך יהיה קשה יותר ליישם אותו.
 
יוצא שככל שאני הולך לקבל מידע מאדם שהוא יותר כסיל באותו התחום שבו אני רוצה לקבל תוצאה כך יהיה לי קשה יותר לקבל תוצאה חיובית, אני אצטרך להשקיע יותר אנרגיה ובנוסף אחוזי ההצלחה שאצליח יהיו נמוכים יותר וכמובן שיהיה קשה יותר להתמיד ביישום הידע לטווח הארוך.
 
ולהפך, ככל שאני הולך לאדם שהוא תלמיד חכם באותו תחום בו אני רוצה לקבל תוצאות (ככל שאדם הוא קרוב יותר לה'/לאמת כך הוא גם ככה מבין ביותר תחומים בצורה אוטומטית מכיוון והכל יצא מאיתו יתברך ולכן אין ספק שתהליך גילויו של ה' יתברך גורם לאדם להבין בכל תחומי החיים, כמו שמסופר על מנתח שהלך לרב גדול לשאול אותו על שאלה מסויימת בנוגע לניתוח מוח שהוא צריך לעשות איך לעשות את זה כמו שצריך [לא זוכר יותר פרטים של הסיפור הזה])
כך בעצם התוצאה תהיה טובה יותר, אחוזי ההצלחה גדלים וכן הוא ידע להסביר לי בדיוק, בצורה של שכל ישר, את המנגנון שיגרום לתוצאה הרצויה.
בנוסף, יהיה קל יותר ואינטואיטיבי יותר להגיע לאותה התוצאה, כלומר פחות השקעה של אנרגיה ויהיה קל יותר להתמיד בפעולה הזאת לטווח ארוך, למעשה לכל החיים.
 
ניתן לזה דוגמא ארצית מספרית: אם פלוני רוצה לעשות מיליון שקל בשנה והוא יכול לקבל ייעוץ מאדם שעושה 10 מיליון בשנה או מבן אדם שעושה מיליארד בשנה, מן הסתם שיהיה לו יותר קל להגיע לתוצאה הרצויה בעזרת הידע שהוא יקבל מהבן אדם שעושה מיליארד והוא יגיע לתוצאה מהר יותר ובפחות השקעה אנרגטית תוך כדי שיהיה לו הרבה פחות תהיות והוא יעשה הרבה פחות טעויות בדרך.
 
עכשיו נשאר לכל קורא יקר למצוא אם כך, את התלמיד חכם ביותר (או את המומחה הגדול ביותר באותו תחום) שידו מגעת ולהתייעץ איתו לגבי ההשקפה הנכונה והפפעולות הנכונות שהוא צריך לעשות כדי להגיע לתוצאה שהוא רוצה.
 
עוד שאלה: מהי הדרך הטובה ביותר ליישם דברים בטווח הארוך?
 
תשובה:
התשובה מחולקת לב' סעיפים:
א. בחירת סביבה נכונה.
ב. שימוש בכוח רצון מודע ליצירה של הרגלים אוטומטיים לא מודעים.
 
ועכשיו נבאר כל סעיף בנפרד:
 
א. בחירת סביבה נכונה
כפי שמסביר הגאון בעל הסולם זצוק"ל ב'מאמר החירות', הבחירה שלנו כבני אדם היא לא כזאת גדולה כמו שאנחנו חושבים, אלא הבחירה העיקרית שלנו היא לבחור בין 'דרך ייסורים' (כלומר דרך של הארץ, כלפי מטה, עבודה זרה) או 'דרך תורה' (כלומר דרך של השמיים, כלפי מעלה, לה').
 
ברגע שבחרנו ללכת עם האמת, הבחירה העיקרית שביכולתנו לבחור כדי להמשיך להתפתח ולהגיע לתוצאות חיוביות זה לשים את עצמנו בסביבה הנכונה!!
 
כלומר לבחור היטב מי הם האנשים שסובבים אותי בין בעבודה, חברים וכו', איזה ספרים אני קורא? איזה מידע אני צורך? איזה קורסים אני רואה וכו' – כל אלה בונים את הסביבה שלי.
 
לימד אותי אחד ממוריי, מר אלי שביט שליט"א: "מלפפון רגיל שנכנס לקופסא עם מלפפונים חמוצים – בתוך שבוע יהיה גם מלפפון חמוץ".
 
ב. שימוש בכוח רצון מודע ליצירה של הרגלים אוטומטיים לא מודעים.
 
ברגע שהגעתי לרצון להשתפר בתחום מסויים אני הולך ללמוד כדי להבין מה ההשקפה הנכונה והפעולות הנכונות בשביל להביא את התוצאות החיוביות שאני רוצה. הבעיה היא שכוח הרצון שלנו מגיע ממאגר מוגבל ולאחר זמן קצר יחסית, המאגר הזה יאזל. לכן אדם חכם צריך להשקיע כוח רצון ביצירה של הרגלים אוטומטיים שכאשר כבר יעבור לו כוח הרצון, שהוא מודע, הוא כבר בצורה אוטומטית ימשיך לפעול בצורה שמביאה את התוצאות החיוביות ('האמת').
 
הדברים הרצוניים, המודעים בחיים שלנו, הם מצד הזכרי והם צורכים יותר אנרגיה, הצדדים הנקביים הם הצדדים האוטומטיים, הלא-מודעים, הלא-רצוניים והם צורכים הרבה פחות אנרגיה (לדוגמא ילד שלומד לנהוג על אופניים לכתחילה הוא מאוד מרוכז ומשקיע הרבה אנרגיה ולאחר זמן מה זה הופך לאוטומט והמוח שלו משקיע הרבה פחות אנרגיה בדבר)
 
לכן אדם חכם ידע ללמוד את הדברים הנכונים וליישם אותם בצורה מודעת עד שזה יהפוך אוטומט. לאחר שהגעתי למצב שאני מקבל את התוצאה החיובית הנכונה אני צריך לחזור עוד פעם ועוד פעם על אותם הפעולות לכל המשך החיים.
 
יש עניין לעשות (או להפסיק לעשות) את הדבר שאני רוצה להפוך להרגל פעם אחר פעם, בצורה מודעת, במשך 21 עד 40 יום וזה מאוד עוזר לאותו הדבר להפוך לאוטומט (בהנחה שהדבר הזה הוא אמת, אם זה לא אמת גם ככה יהיה מאוד קשה ליישם עם הרבה התנגדות וזה לא יחזיק לטווח ארוך).
 
40 יום הוא מספר סגולי להתחלות חדשות, זה מספר הימים שעובר הופך מזרע קטן למצב שניתן להגיד אם זה זכר או נקבה, משה עלה 40 יום להר סיני, בני ישראל הלכו 40 שנה במדבר וכו'.
 
(ד"א את הפירוט איך להפטר מרוב או כל ההרגלים השליליים שמורידים אדם ולאמץ הרגלים חיוביים שמעלים אותו, ואיך להפוך את ההרגלים החיוביים לאוטומט בקלות ובמינימום הוצאת אנרגיה והתנגדות, אני מסביר ומרחיב בקורס טסט' פרנדלי לייפסטייל/סוד השמש תחת 'שיטת החתולה לתכנות מוחי').
 
לסיכום:
א. ככל שהידע יותר קרוב לאמת/לה' כך יותר קל ליישם אותו, אחוזי ההצלחה עולים והתוצאה תהיה גבוהה יותר.
ב. ברגע שהגעתי למסקנה שאני רוצה להתקרב לאמת כדי לשפר את החיים שלי, הבחירה העיקרית שלי היא באיזה סביבה לבחור ובנוסף יש צורך להגיע למצב שההרגלים האוטומטיים שלי הם חיוביים ומעלים אותי.
 
ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום אמן.

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים