אושר שמואלי

אושר שמואלי

שטיפה אנרגטית להסרת חסימות אנרגטיות פחדים וכו'

מרגיש צורך לפתור חרדות, פחדים, מתיחות, חסימות, כיווצים בגוף, כאבים למיניהם? הנה הפתרון המושלם בשבילך!

הבריאות היא משוואה שבנויה משני חלקים:
1. מתיחות נמוכה

2. חיוניות גבוהה

ככל שהמתיחות היא יותר נמוכה (עד גבול מסויים) וככל שהחיוניות יותר גבוהה ככה האדם יהיה בריא, שמח, אנרגטי, חיובי וכו'.

הבעיה היא שבצורה שיטתית אנחנו חווים בחיים אירועים שגורמים לנו לטראומות מקטנות ועדינות ועד לטראומות גדולות יותר – הטראומות האלה עלולות להשאר לנו תקועות בנשמה החייתית (הגוף האנרגטי שבונה את הגוף הפיזי שלנו ונותן לנו חיות) שלנו ולייצר לנו שם חסימות באיזורים ספציפיים, ידועים מראש בגוף.

אותם האירועים שיוצרים חסימה בנקודות ספציפיות בנשמה החייתית, גורמים לחסימה של האנרגיה לאיברים או נקודות מסויימות בגוף, שבתחילה מביאים לפעילות מוגברת (שתוביל להתשה) או מופחתת של אותו האיבר ובטווח הארוך, תיווצר ירידה של רמת החיוניות של אותו האיבר או איזור שתוביל עד לסרטן, שהוא השלב האחרון והוא נובע כתוצאה מחיוניות מאוד נמוכה של איבר מסויים.

(רמת החיוניות באיבר מסויים יורדת מתחת לרמה מסויימת [ניתן למדידה עם מכשור ייעודי], דבר שגורם ל-DNA להתחיל להתפרק. התא שרואה את הפירוק נכנס למצב חירום השרדותי ומתחיל לשכפל את עצמו, כדי להציל את אותו האיבר.

זה דומה גם למה שראינו בזמן הקורונה בעולם – אנשים התרבו יותר כתוצאה מהמשבר שהם חוו).

אותם החסמים, קורים בצורה תדירה וסדירה לכולנו אלא אם בן אדם ממש מודע לעצמו ולגוף שלו ויודע להרפות, לעבד ולשחרר את אותם האירועים (נדיר יחסית).

יוצא שכמו שאנחנו מנקים כל יום את הכיור וכל זמן מה עושים טיפול לאוטו, גם הגוף שלנו צריך טיפול כדי לפתוח את החסמים שנוצרו כתוצאה מאירועים כאלה ואחרים שחווינו כמו פיטורין, מוות של קרוב משפחה, פרידה, כלב שנבח עלינו, תאונה, צער ממקום העבודה, תחושה של חוסר משמעות, פחד מבגידה, פחד לאיבוד סטטוס וכו'.

כל אירוע כזה משפיע לנו על מקום אחר בגוף – לדוגמא אדם שעבר משבר פרידה שלא עוכל כראוי (שלא מסתכלים על זה בצורה נכונה) מקבל חסימות במרכז האנרגטי ה-4 שזה האיזור של החזה – הוא מקבל את זה בלב וברקמת הלב (פריקארד). יכול לקבל גם חסימה בקיבה במידה והאירוע הבלתי צפוי לא עוכל כראוי.

דוגמא אחרת בן אדם שפוטר מהעבודה בצורה מפתיעה ומתקשה לעכל את זה ירגיש את זה בקיבה ואם הוא גם מפחד שזה יפגע לו בסטטוס החברתי או בבריאות הגופנית, זה יכול גם לחסום לו את הצ'אקרה ה-3 שמתחברת ללבלב או אם יש לו פחד מבעיות של חומר שהתפתחו כתוצאה מהפיטורין עלול לחסום את הצ'אקרה ה-1 שמתחברת לבלוטת יותר הכליה.

אדם שנבח עליו כלב והוא נבהל מזה או חווה איזשהי תאונת דרכים מפחידה – עלול להחסם לו הריאות, הסרעפת והלבלב.

מה שעושים כדי לפתור את החסימות האלה מתחלק לשני חלקים:

1. ברמה המודעת – צריך לדבר על הדברים ולתת להם פרספקטיבה גבוהה ונכונה כמו שמלמדים אותנו בקבלה.

כלומר להסתכל על הדברים ממקום בוגר, גבוה, חיובי ומעודד התפתחות.

2. ברמת התת מודעת – הרמה המודעת עצמה לא מספיקה מכיוון שהתת מודע שלנו הוא הכי עוצמתי וקובע את גורלנו. 

לכן צריך לעבוד גם ברמה הגופנית-אנרגטית על הגוף עצמו ודרך עבודה על הגוף אנחנו פותרים את החסימות שנוצרו בגוף האנרגטי – הנשמה החייתית.

דבר זה פסיכולוגים מפספסים – הם עובדים רק ברמה המודעת ואם הפסיכולוג הזה גם אינו מחובר לקבלה ומקורות יהודים איזוטריים – יכול להיות שהוא עושה יותר נזק מתועלת.

עד כאן יש הרבה מטפלים שבשיטות כאלה ואחרות מטפלים בדבר הזה, אבל אני מציע טיפול היחיד מסוגו בארץ ישראל.

במה הטיפול שאני מציע שונה?

לפני הטיפול הגופני אני מבצע ניתוח מעמיק על כל לקוח לפי אסטרו-פסיכולוגיה, הקוד האנושי ונומרולוגיה.

אסטרו-פסיכולוגיה זה תחום שבו במקום לשאול את הבן אדם על הטראומות שהוא חווה כמו פסיכולוג רגיל, אני כבר יודע עוד לפני שהבן אדם סיפר לי על הטראומות והמכשולים שהוא חווה בילדות ובחיים – ברוב המקרים יותר טוב ממה שהאדם בעצמו יודע!!! (זה קורה בגלל שהאדם חווה טראומות ומדחיק אותם לתת המודע).

כלומר, במקום לשאול את האדם שאלות, כמו פסיכולוג, בנוגע לחיים של הבן אדם – אני בעצמי בא ומספר לו על האירועים הפוטנציאליים שהוא חווה בילדות, ההחלטות שהוא קיבל כתוצאה מאותם האירועים, מהן ההשלכות שהוא חווה כתוצאה מאותן ההחלטות ואיך ניתן לפתור אותם.

כלומר אני עונה לאדם על 3 שאלות:

1. מה: מה הבן אדם חווה בילדות – איך זה עיצב אותו ואיך זה משפיע עליו.

2. למה: למה הבן אדם היה צריך לחוות את החוויות האלו בילדותו – איזה תכונות אופי נצרכות לגלגול הזה הוא השיג כתוצאה מאותן החוויות, התפקיד האמיתי של ההורים או האנשים שפגעו בו בחיים שלו.

3. איך: אני נותן לאדם פתרון בו במקום איך לשפר את אותה דרך ההתנהגות שלא מועילה לו.

אחרי שהבנתי מה עבר על הבן-אדם בילדות, בעזרת שילוב של אסטרולוגיה רפואית עם פסיכוסומטיקה אני יכול לשער לפי מפה אסטרולוגית אילו מקומות יהיו חסומים לאדם בגוף!!!

לפי הידוע לי, אני האדם היחיד בארץ שעושה את השילוב של המקצועות האלה וזה מביא תוצאות מדהימות ומיידיות.

יוצא שגם ברמה המודעת אנחנו פותרים לעומק וגם מתכוננים לטיפול גופני עם ידיעה מקדימה באילו מקומות בגוף ובתודעה צריך לשים דגש.

לאחר מכן מתבצעת בעזרת החוש השביעי בדיקה, לבחון אילו צ'אקרות מתוך ה-7 חסומות.

ואז האדם שוכב על מיטת הטיפולים ומתחיל לעשות מספר פעולות בסיסיות שאני מדריך אותו לעשות כמו לנשום נשימה מעגלית (איך שיוצא אוויר, לוקחים נשימה, בצורה מעגלית בלי הפסקה) ולאחר מכן אני מתחיל לעבוד על נקודות מיוחדות שמטרתן לפתוח את כל הצ'אקרות (מרכזי אנרגיה, ספירלות של אנרגיה) והמרידיאנים (ערוצי אנרגיה) בגוף.

לאחר הטיפול אני נותן לאדם ייעוץ להמשך כמו תרגילים מסויימים להשאיר את הצ'אקרות והמרידיאנים פתוחים, תזונה ואורח חיים בריא.

האבחון, הטיפול והייעוץ לוקחים כשעתיים.

התוצאה:

אדם מודע יותר לעצמו, יודע איך להתייחס לסיטואציות שקרו לו בחיים בצורה נכונה וגבוהה, משלים עם עצמו בצורה נעלה יותר, יוצא שיש כמה עשרות אחוזים של פתיחה מיידית של המערכת הגופנית עד 100% פתיחה.

האדם ממש יכול להרגיש כבר בסוף הטיפול את השינוי בגוף שלו בצורה אובייקטיבית. ממש ניתן לעשות תמונה של לפני ואחרי הטיפול ולהבחין בשינויים.

עלות הטיפול: 700₪

עלות למי שכבר עשה אצלי טיפול ורוצה לעשות פעם נוספת: 500₪ (מבצע זמני שלא ברור כמה זמן הוא ישאר, מדובר בפגישה של שעה וחצי במקום שעתיים ללקוח חוזר)

מיקום ושעה:

הטיפולים יכולים לקרות בזכרון יעקב או במרכז תל אביב ןהם קורים לפי הפניות בבוקר צהריים או ערב.

רוצה לקבוע איתי טיפול? זה מאוד פשוט וקל, אלו השלבים:

1. כנס לדף התשלום ותזין 700 אם זה פעם ראשונה או 500 אם אתה לקוח חוזר (אפשר גם בביט, בתשלומים, העברה וכו')

2. לאחר מכן אני או נציג ניצור קשר לתיאום הפגישה במקום ובמועד הנוח לך לפי הפניות.

3. ניקח ממך פרטי לידה בווטסאפ: תאריך ומיקום לידה (שעת לידה למי שיש ומי שאין לו בקלות ניתן להשיג, אבל לא חייב)

רוצה לשמוע פרטים נוספים?

מוזמן להתקשר אלי בשמחה למספר 0584566789

דוגמא קטנה של עדויות שלקוחות דיווחו אחרי הפגישה הנ"ל:

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר למאות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

כתיבת תגובה

מאמרים אחרונים