הזרע הוא נחשב הדבר הגבוה ביותר שהגוף הפיזי שלנו מייצר והוא במקור שלו מגיע מעולמות עליונים. קבלה מרבותינו ז"ל – מזל ראשי תיבות מוציא זרע לבטלה! שאדם שמוציא את הזרע שלו הוא מוציא את השפע שלו החוצה לבטלה! (בטלה=לילית הזונה). וצריך לדעת שיוסף שהוא בחינת יסוד, אסף הרבה מזון ובעת שהגיעה בצורת הוא הפך להיות "השליט על הארץ הוא המשביר לכל עם הארץ ויבאו אחי יוסף וישתחוו לו אפים ארצה" שזה קורה כאשר אדם שומר את הזרע שלו הוא שומר את כל העוצמות שלו את המוחין שלו את השכל שלו ואז הוא עולה מעלה מעלה כמו יוסף שעמד בניסיון של אשת פוטיפר הפרגית שרצתה לפתות אותו. ואז בעזרת אותו הניסיון הזה שעמד בו בחור צעיר ויפה שכמוהו – הוא הפך להיות משנה למלך מצרים ואפילו יותר מזה שהוא הפך להיות העיקר במצרים ופרעה הפך להיות טפל. מצרים באותו הזמן הייתה האמפריה השליטה בעולם. וזה בחינת "נתת נס להתנוסס" – שבעזרת הניסיון שעומד בו הבן אדם, בעיקר בשמירת הברית שלא להוציא שכבת זרע לבטלה (לילית) כך לאחר מכן הוא מתנוסס מעלה מעלה. וכן אומרת הגמרא: "אמר רבי יוחנן: שלשה – מכריז עליהן הקב"ה בכל יום: על רווק הדר בכרך ואינו חוטא.." (פסחים קיג.) המדובר על רווק שגר בעיר ואינו חוטא כלומר שומר על זרעו שלא להוציא לבטלה עם נשים או אם עצמו שהקדוש ברוך הוא מתגאה בו ומכריז עליו כל יום לשבח. וכן זה צריך לדעת שהיסוד הוא ספירה שנקראת 'כל' מכיוון והוא מקבל את האורות מכל הספירות שמגיעות לפניו. וכן צריך לדעת שלפי הרפואה ההודית הם גם מדברים על זה אבל ברמה גוף נפש – לפי הרפואה ההודית קיימים כ-שבע רקמות שנבנות זו מזו וזו אחר זו כאשר הרקמה השביעית והאחרונה, שנקראית בשמות ויריה או שוקרה שהיא כנגד מערכת המין והזרע (יסוד) ובעצם יוצא שהזרע נוצר מכל הרקמות של הגוף שקדמו לו ובעצם מכל רקמה ורקמה החלק הטוב והמזוקק ביותר עובר עד שמגיע לרקמה השביעית לייצור הזרע שהוא בעצם מכיל את כל המהויות של הרקמות שלפניו. באלכימיה, 'מהות' נקרא בלועזית Essence והזרע שהוא בחינת הפאר וההדר של גוף הזכר, הוא המהות של המהויות או בלועזית: Quintessence. ולפי הרפואה הסינית כל איבר ואיבר בגוף נותן בעצם את המהות שלו את החלק הכי טוב שלו ומזה נבנה הזרע. ולפי הרפואה הסינית פגיעה באיבר כלשהו בגוף משפיע על התפקוד המיני והזרע ולהפך כאשר אתה שומר זרע זה משפיע לטובה על הבריאות והשגשוג של האיברים. ונלמד מוסר מיעקב אבינו ע"ה שהוא בכיר האבות מכיוון שהוא בחינת עמוד אמצעי בחינת תפארת שממצע בין חסד לגבורה והוא המודל לחיקוי שלנו בחינת תפארת שהיא בחינה של השמש שהוא המודל לחיקוי לזכרים בעולם (ראה את הספר שלי סוד השמש ו-3 העמודות לבטחון עצמי לפרטים נוספים לגבי נושא זה) כי הוא בעצם המידה המאוזנת בין יותר מדי חסד ליותר מדי גבורה (כמו לדוגמא בין טוב מדי לבין רע מדי בין פזרן לקמצן וכו') יעקב אבינו אמר לבנו ראובן: "רְאוּבֵן בְּכֹרִי אַתָּה כֹּחִי וְרֵאשִׁית אוֹנִי" (בראשית מט ג) ומפרש רש"י גדול המפרשים ע"ה שם: ראשית אוני – היא טפה ראשונה שלו שלא ראה קרי מימיו. !!! כלומר יעקב אבינו לא ראה טיפת קרי מימיו אפילו לא במקרה לילה ובן כמה היה יעקב כאשר נולד ראובן?? בן 84!!!! ומה אמרה לו אשתו המועדפת רחל הבה לי בנים ולמדתי מאחד מרבותי, מקובל גדול בן 80 שהכוונה שהוא היה צדיק גדול יעקב והוא התקמצן בטיפות אז אז אמרה לו אשתו האהובה רחל הבה לי בנים כלומר תן לי יותר טיפות כדי שאני אוכל להכנס להיריון! וכן אומר הרמב"ם: שכבת זרע היא כח הגוף וחייו ומאור העינים, וכל שתצא ביותר, הגוף כלה וכחו כלה וחייו אובדים. הוא שאמר שלמה בחכמתו אל תתן לנשים חילך. כל השטוף בבעילה זקנה קופצת עליו וכחו תשש, ועיניו כהות, וריח רע נודף מפיו ומשחיו, ושער ראשו וגבות עיניו וריסי עיניו נושרות, ושער זקנו ושחיו ושער רגליו רבה, שיניו נופלות והרבה כאבים חוץ מאלו באים עליו. אמרו חכמי הרופאים אחד מאלף מת בשאר חלאים והאלף מרוב התשמיש. לפיכך צריך אדם להזהר בדבר זה אם רצה לחיות בטובה, ולא יבעול אלא כשימצא גופו בריא וחזק ביותר, והוא מתקשה הרבה שלא לדעתו, ומסיח עצמו לדבר אחר והקישוי בו כשהיה, וימצא כובד ממתניו ולמטה וכאלו חוטי הביצים נמשכים ובשרו חם זה צריך לבעול ורפואה לו שיבעל. לא יבעל אדם והוא שבע ולא רעב, אלא אחר שיתעכל המזון שבמעיו, ויבדוק נקביו קודם בעילה ולאחר בעילה, ולא יבעול מעומד ולא מיושב, ולא בבית המרחץ ולא ביום שיכנס למרחץ ולא ביום הקזה, ולא ביום יציאה לדרך או ביאה מן הדרך, לא לפניהם ולא לאחריהם.(הלכות דעות פרק ד יט) ונסיים בדבריו של ספר הברית: בוא וראה מה שכתב הרוקח ז"ל בספר השם וזה לשונו, יש קבלה בידינו והוא גם כן בדוקה ומנוסה בנסיון שכל הרגיל בעון הוצאת זרע לבטלה אפילו אם נולד במזל טוב מתהפך להיות לו למזל רע ויהי גבר לא יצלח בימיו וכל אשר הוא עושה במלאכה או בסחורה הוא מפסיד אפילו אם זהב בידו מתהפך ברע מזלו לנחושת מדה כנגד מדה, הוא שלח את ידיו וחלל את בריתו ברית קודש לכן בכל מעשה ידיו ישלח ה' את המארה ואת המגרעת עד שיהיה עני ודל כל ימיו, וזה שאמר הכתוב אוי לרשע כי גמול ידיו יעשה לו (ישעיה ג'), ולכן מוציא זרע לבטלה ר"ת מזל, וגם גורם לו להיות נע ונד כי אותו המקום שהוציא שם זרע לבטלה תשליך אותו למקום אחר בארץ ולא תסבול אותו האדמה עוד באותו מקום, וזה סוד האמור אצל רודפי זמה ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה כאשר קאה את הגוי אשר לפניכם (ויקרא י"ח) עכ"ל. ומה יעשה אדם כדי לשמור זרע לבטלה אמרו חז"ל: שלא יהא אדם רגיל אצל אשתו כמו תרנגול כלומר שלא יגזים עם תשמיש המיטה יותר מדי. וכן צריך ללמוד את הסוד של תשמיש המיטה ללא הוצאת זרע כלל! אדם צריך להוציא זרע למטרה אחת בלבד והיא פרו ורבו, אם הוא לא מתכוון לפריה ורביה שלא יוציא טיפה אחת של זרע!! ומה יעשה אדם שרוצה להתחיל לקיים יחסים כמה זמן שהוא רוצה ולא לשפוך בסוף אפילו לא טיפה או להפחית כמות של זרע שיוצא בצורה קיצונית – זה בדיוק מה שאני מלמד. ואם אתה רוצה ללמוד תתקשר עכשיו למספר 0584566789 או שלח הודעת סמס או ווטסאפ למספר זה. ואפשר גם לשים פרטים בטופס למטה לקבל הרצאה מדהימה בנושא בצירוף של ספרון למייל. |